© Maus Sturmer

Heb jij dit nu ook of herken je dit? Vaak hoor ik onderweg een gesprek of een losse opmerking die me raakt, lees iets in de krant of zie wat op tv. Op zo’n moment komen woorden, gedachten of een gedichtje naar boven, waar ik niets mee deed of het gewoon weer vergat, omdat er net niets voorhanden was om het op te schrijven. Sinds onze reis naar Santiago werd de gedachte steeds sterker dat ik al die losse gedachten en ingevingen op moest schrijven. Het zijn de dagelijks dingen die gebeuren. Soms schrijf ik ook over dingen die ik in het verleden heb meegemaakt en opgeschreven, omdat ze nog dagelijks gebeuren en nooit veranderen in het leven. Wil je op een artikeltje reageren, wordt dan volger van deze rubriek of schrijf naar maus-sturmer@home.nl. Je kunt je ook aanmelden bij Twitter: @maussturmer. Teksten, verhalen, gedichten, foto’s en andere zaken op dit Blog zijn en hebben allemaal het copyright en eigendomsrecht van Maus Sturmer. Niets hiervan mag gekopieerd en/of gebruikt worden zonder schriftelijke toestemming van haarzelf. Komen er plaatjes en/of artikeltjes van derden in voor, wordt altijd het copyright erbij vermeld. In verband met privacy zijn sommige namen onder pseudoniemen vermeld.

donderdag 24 januari 2013

Voor elk bijzonder mens 'n bijzondere wens


Op deze bijzondere dag
mag ik één wens aan je geven
Neem je leven in eigen hand
en luister naar je gevoel
om je doel te bereiken
je leven te verrijken
Vraag kracht aan “HEM”
die altijd naast je staat
waarheen je ook gaat

© Maus Sturmer

Bekijk ook mijn nieuwste filmpje over de 3 reeën:
http://www.youtube.com/watch?v=sYRwaf6kfqM

7 opmerkingen:

  1. dank je wel maar dat doe ik iedere dag kracht vragen en hulp ook zeg ik altijd wat ik gedaan heb die dag en als er iets met de kinderen is zeg ik dat ook ik ben ook heel blij dat mijn man er altijd is anders ben ik echt helemaal alleen bedankt voor de boodschap had ik even nodig dikke knuf en grtjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gezegd, ik ben er mee bezig hoor. Vind het heel bijzonder dat je dat juist nu zegt, nu ik een andere weg ben ingeslagen. R

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Isabelle de J. via Faceboek25 januari 2013 om 08:19

    Heel mooi gezegd, Maus, een bevestiging voor de fase van mijn leven waar ik nu in zit. Isabelle de J.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marga de B. via Faceboek25 januari 2013 om 08:23

    Mooi Maus, kan ik wel wat mee, met deze wens. Bedankt, Marga de B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedicht Maus, komt voor mij op het juiste moment!!Dat had ik ff nodig. Lieve groet Ria uit U. Via Faceboek

    BeantwoordenVerwijderen